Onze belofte

  • Betaalbaar

    Onze woningen zijn betaalbaar, omdat wij:

    • Nul-op-de-Meter (NOM) kunnen leveren en daarmee EPV-proof zijn. Zo verdient u uw investering vlot weer terug.
    • werken met gestandaardiseerde en geïndustrialiseerde elementen.
    • kant-en-klare woningen leveren. Zo blijven meerwerkkosten uit en nemen we werk uit handen.
    • werken met een beproefd product en proces.
    • snelheid in zowel het ontwikkelings- als bouwproces garanderen.
    • een sterke focus leggen op de Total Cost of Ownership. Hierdoor vallen de kosten over een langere periode lager uit.
  • Comfortabel

    Onze woningen zijn comfortabel, omdat wij:

    • deze compleet uitrusten en leveren met onder andere vloerverwarming en veel raampartijen. Hierdoor voelt de woning behaaglijk en licht.
    • deze standaard voorzien van luxe elementen als dakramen, een hangend toilet, handdoekradiator en vorstvrije buitenkraan.
    • deze zeer goed isoleren en energiezuinig inrichten. Dit resulteert in een lage of zelfs geen energierekening.
    • verschillende afbouw-pakketten bieden voor sociale huur, beleggershuur en koop.
  • Toekomstbestendig

    Onze woningen zijn toekomstbestendig, omdat wij:

    • aardgasloos en NOM-ready aanleveren.
    • op stadsverwarming kunnen aansluiten.
    • een slimme en efficiënte plattegrond toepassen.
    • aansluitingen voor een tweede toilet en bad standaard meeleveren.
    • ook een levensloopgeschikte variant aanbieden.
    • een sterke focus op de Total Cost of Ownership leggen.
    • doorlopend onderzoek doen naar nieuwe trends en behoeftes en de woningen continu verbeteren.
  • Support en zekerheid

    Onze woningen en diensten bieden u support en zekerheid, omdat wij:

    • deze in eigen fabrieken produceren en met vaste co-makers werken. Zo garanderen wij de leverzekerheid, snelheid en kwaliteit.
    • een tienjarige prestatiegarantie kunnen afgeven op de schil en de installaties. Daarmee garanderen wij de energieopbrengst (EPV) voor de woningeigenaar.
    • u een (EPV-)rapportage overhandigen.
    • de EPV-woning afmelden bij RVO.
    • bewonersconsulenten, energiecoaches, monitoring en een dashboard aanbieden. Zo faciliteren wij bewoners te sturen op het energiegebruik en dus energielasten.
    • een Fijn Wonen-servicenummer hebben waar u met alle vragen over de woning terecht kunt.
    • onderhoud- en reparatieverzoeken in eigen beheer afhandelen met onze Servicedesk.